Tisdag morgon

Hej ! Jag gick upp vid 06.30 tid och tog en härlig promenad med hunden,de va redan ca: 17 grader då,ingen vind och inte ett enda moln på himlen :) nu snackar vi sommar :) har även varit och lämnat lilltösen i stallet,hon kommer hem ikväll vid 18.30 tid,de är ett gäng tjejer som ska vara där från tidig morgon till kvällen varje dag denna vecka.Tur att jag inte behöver vara där :) även om hästar är fina djur så är det inget för mig att vara i stallet en hel dag.Jag har tvättat lite kläder och de hänger ute i solen,de torkar väldigt fort så de kläder jag använt och tvättat idag,kan jag ju använda senare ikväll igen om jag vill :) de det som är extra bra på sommaren att man bara hänger ut tvätt och de sköter sig själv,om de förstås inte regnar :) funderar på att dra ut till sjön som ligger att par kilometer från där jag bor,de är mkt lättare och mkt närmare än att åka till havet.Även om de bara är 2,5 mil till havet från mitt hem.Jag väljer sjön för då kan jag fiska lite,jag har alltid med mig fiske grejorna i bilen i fall att :) man vet aldrig när man får fiske sug så då är det bara att stanna bilen vid nån sjö och fiska lite,de finns så många sjöar här i Ale-kommun,och alla är så fina och rena då de är i skogen och inte mkt biltrafik där omkring.Nu ska jag ta en kopp nybryggt kaffe och sitta en stund på altan,sen får jag se vad som händer,min mobil brukar hjälpa mig att ha mkt att göra :) jag menar att de är så många som ringer eller skickar sms att jag aldrig har tråkiga dagar :) alltid fina och goa vänner som vill fika,tjöta,bada,sola,äta lunch mm mm listan kan bli hur lång som helst :) Ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0