Torsdag lunch

Hej ! Idag är det sista dagen på skolan för mina två barn,sen är de sommar lediga länge :) min lilla tös går ur 6:an och stora tösen går ut andra året på Gymnasiet,hon har ett år kvar på den linje hon valt.Så de blir lite tårta idag,blommor och sen brukar jag dela ut lite pengar åt dom så de kan unna sig något kul idag eller om de vill till helgen.Jag är hemma ett litet tag och fixar,sen åker jag till mina vänner och tar en go fika och tjötar lite :) senare ikväll kanske de blir lite avkoppling med fiske,men det är ännu ej bestämt,självklart blir det trav som vanligt varje dag :) Vet inte vad vi ska äta för go middag idag,de beror på om mina töser är hemma eller om e ska göra något ? ,den stora är nog knappt hemma,men den lilla är ju än så länge bara 12 år så hon får ta de lite lugnt innan hon kan göra som stora tösen som är 18 :) nu ska jag ta en kopp kaffe,sen en liten go promenad med hunden,innan jag åker i väg.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0