Torsdag morgon

Hej på er ! Jag har redan varit ute en timma under morgon kvisten,jag och min hund gick vår lång promenad som vanligt i skogen,fantastiskt väder med underbara fåglar som hördes över hela skogen :) visst är det fint.Kanske är det någon grad kallare idag mot igår,men solen skiner och inga moln på himlen :) ska strax sätta mig på altan och läsa på mer om V65 travet som är ikväll på Åby,min andelshäst stsrtar och värmer den bra innan start,blir det spel på den.Annars blir det en lugn dag för mig,ska nog bara vara hemma idag,fixa lite i trädgården,sola och bara ta mig en dag att inte göra något :) de enda jag kommer att göra är att gå i skogen med min hund,vi båda älskar att vandra där,i alla fall under sommar halvåret.Men man vet aldrig när det gäller mig,plötsligt ringer de i min mobil och vips,så är jag ute på ärenden eller fikar :) jag har så himla många goa vänner över allt,så jag har aldrig tråkigt.Ni får ha det så fint,så syns vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0