Fredag kväll och V75 analyserar

Hej alla :) Jag har varit ute hela dagen på både ärenden och gjort lite nytta :)Men ska jag vara ärlig så har jag mest slöat omkring :)Jag har varit hos min vän som har hästar och vi har snackat trav och druckigt kaffe :) jodå ni läste rätt,vi drack kaffe :)Jag hade med bilen och kunde ej ta några bärs och han skulle upp tidigt för att köra ner mot Jägersro och se V75 i morgon Lördag.Jag tänkte nu sitta här hemma och läsa på mer om V75 och se lite TV mm,men äta gör jag inte mer ikväll,jag har nämligen varit onyttig och ätit en fet och god pizza :)Hoppas ni alla får en fin Fredag kväll och en gosig helg.Vi syns

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Sv: Tack så mycket:) Joo verkligen, kan inte den dumma snön bara försvinna typ nu:P

Ha en bra helg

Denise

2010-03-05 @ 21:04:18
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0