Fredag kväll

Hej ! Ja då är det Fredag kväll och många av er sitter nog och kollar in lets dance !? inget fel på det,men jag själv föredrar data med trav och andra TV program som finns i mina andra kanaler,jag har 24 st så lite kan jag välja på :)snart blir det trav på TV4+ 21.30 och en iskall bärs som jag är värd efter en hård vecka :)nä jag har inte haft en hård vecka :) jag har ju jobbet både hemma och vart jag vill kan man säga,så inte ska jag klaga.Har varit i stallet och där träffa jag alltid trevligt folk som man kan tjöta lite trav om och givetvis lite annat :)Fick även reda på att V75 som skulle köras på Färjestad i Karlstad,är nu flyttad närmare mig:) Åby som ligger strax utanför Göteborg,själv bor jag i vackra och charmiga Ale :)Ni får ha en underbar Fredag kväll.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0