Fredag morgon

Go morron alla goa och glada :) Trots regn och disväder är jag som alltid på gott humör :)vet inte om de beror på att våren är här eller att vi har sommaren framför oss !? :) Idag blir det till att vara onyttig :) det blir en pizza senare ikväll,måste ju mumsa lite annat och inte alltid vanlig mat :)Ska även till stallet med lilltösen.Om en stund blir det åter en sväng ut med hunden,sen blir det ett litet gym pass och bastu :) hmm visst är de underbart att man är född finne :)Nu tror ni säkert att jag bryter på finska när jag pratar,men nejdå jag har inte ett enda brytnings fel,kanske mer åt Göteborgs dialekt hållet :) eller hur jag nu ska uttrycka det :)hur som helst får ni ha en underbar dag så syns vi senare.

Kommentarer
Postat av: Angelica

själv äter jag jämt skräpmat oavsett veckodag. vem är lilltösen?



2010-03-19 @ 13:58:06
URL: http://angeliqaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0