Härlig Lördag morgon :)

Hej ! Jag har varit vaken sen 06.30 idag Lördag,varit ute med hunden redan två gånger,sen har jag druckit kaffe med goa smörgåsar till :) och ute skiner solen som om de var försommar :)visst är de härligt med blå himmel och sol :) Men även om vädret är så fint idag kommer jag tillbringa många timmar vid TV under eftermiddag,det är nämligen Blåvitt och trav på TV,jag är Blåvitt i mitt hjärta och travet likaså,men innan allt börjar och efter allt som jag ska se,blir det mkt tid att vara ute.Nu blir det att raka sig så man kan åka och handla lite.vill ju se lite fräsch ut i fall de dyker upp några damer :) ( nä skoja lite :) men vi syns senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0