Hej alla goa glada :)

Det är så härligt väder ute just nu :) jag känner att solen tar mer och visst är våren här snart :)Jag har varit ute i skogen med hunden och ska bara fixa lite hemma innan jag åker en sväng till gymmet och sen äta något gott.Ikväll är det jackpot på V64 / Solvalla och självklart ska även jag spela,jag hoppas få vara med på den stora potten :) svårt men alla som spelar har ju chansen.Tycker de är kul att min travsajt www.terostravtips.dinstudio.se får nya medlemmar varje dag :)det betyder att mina tips har ett gott rykte ! bland travtipparna i vårt land :)Nu ska jag packa väskan och åka i väg,ni får ha en underbar dag så syns vi senare :)

Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-03 @ 13:13:48
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0