Köra bil i 50 !!!

Hej svejs på er,jag har varit och hjälpt mina föräldrar med att bogsera deras bil,och det är inte roligt att köra i 50 fart ca: 4 mil !!! Morsan min ringde idag och hade fått stopp på bilen ca: 4 mil från där dom bor,och jag som var ledig ( som vanligt ) :) åkte dit och bogsera,men morsan ville ej att jag körde fortare än 50 ! och för att inte göra morsan orolig fick jag snällt köra i 50 med hennes bil i släp ! jag gasa på lite ibland men morsan tuta som en galning :) så det blev en lång eftermiddag för mig i 50 fart :)men nu är bilen på verkstad,och allt är frid och fröjd :) Nu blir det en kvälls dusch innan travet börja vid 21.30 TV4+,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0