Lördag kväll och både glad och besviken

Hej ! Sitter här vid datan och kollar in mina mejl och travet,har varit lite nyttig i eftermiddag,jag har nämligen skottat bort all snö från baksidan där jag har mina utemöbler,nu kan jag faktiskt under dagtid ta en kopp kaffe i solen :) men det är fortfarande kallt innan solen skiner förstås :) så jag väntar till efter lunchtid innan jag sitter mot husväggen,för då känns solen riktigt skön :) och till påsken hoppas jag att min grill åter ska börja användas flitigt som alltid när det är vår,sommar.Jag måste bara skriva att jag är lite besviken på domaren i matchen idag mellan AIK och BLÅVITT,där Gnaget fick en frispark och flyttade bollen från där själva frisparken skulle vara,de flyttade bollen ca: 6 meter och gör mål ! men hade domaren varit rättvis och följt regelboken,skulle frisparken fått göras om ! men de blev mål och tyvärr förlora mitt kära Blåvitt :( Men Blåvitt kommer alltid igen,nu siktar de på SM GULD,bara domarna följer regelboken ska de nog gå vägen :)vi syns

Kommentarer
Postat av: Esa

Saatanan lumi, lähdin pakoon sitä paskaa!!!

Translation:

Swedish:

Förbannade snö, stack ifrån eländet!!!

English:

Snow and no beer, that sucks!!!

2010-03-06 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0