Lördag kväll

Hej igen :) kvällen börjar gå mot sitt slut,även om jag inte ska sova så här tidigt :)vann lite pengar på Åby travet idag,inga stora summor men man får vara glad för det man får :)Tog mig även en sväng till bensin tappen och spola av bilen,den var riktigt skiten igen,och jag gillar inte att åka i en riktig skiten bil,ser så tråkigt ut om lacken på bilen är fin men de syns inte eftersom den skitiga vägbanan smutsar ner så himla mycket :)fast alla svarta bilar är jobbiga att hållas rena,de är väldigt mycket jobb med en svart bil.Har även varit en sväng ute vid husvagnen och bytte ut alla torrbollar,för att de inte ska bli fukt och lukta mögel,ska nu i slutet av April ställa ut den på min sommar tomt ute vid havet:)så är det bara att åka en helg när man känner för att slöa,fiska,grilla och senare i sommar bada.Nu blir det en bit kvällsmat,sen TV och en kall bira :)Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0