Lördag morgon

Hej :) har varut uppe sen 06.45 idag,är morgon pigg av mig nu när det är vår ute :) det blir alltid så med mig att jag vaknar tidigt vår/sommar,men de är bara skönt att få njuta av ljuset som är tillbaka :) jag var ute med hunden tidigt och då regna det här rätt mycket,men vid 09.20 tid är det endast lätt regn och flera plusgrader.Idag är det V75 som gäller,ska även se matchen på TV , även om jag är Blåvitt i hjärtat,men då det regnar kan jag lika gärna stanna hemma,hade tänkt åka ner till Jägersro och se travet live,men tråkigt väder att köra och se trav på,så det blir hemma framför TV med spel kuponger i handen och god mat + annat gott :) Nu ska jag åka till gymmet en timma,hann ej med igår fredag att köra ett pass,så det blir till att åka dit nu och även sitta en stund i bastun innan jag lämnar in travet.det är så avkopplande med en bastu,bara att sita och njuta :) Ni får ha de så fint så länge,så syns vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0