Lördag morgon !

Jag som bor i Ale-kommun kan bara njuta av denna underbara sol som skiner sååååå underbart,det är fantastiskt fint väder och redan nu på morgonen är det 1+ i skuggan ! vilket innebär att det är mycket varmare i solen :) visst är våren här inom en väldigt snart tid.Blir så glad och alla andra man träffar ute när jag tex.. handlar eller är ute med hunden är så glada och trevliga nu,det är just ljuset vi alla människor behöver,då mår vi underbart :)Nu ska jag srax gå ut med min hund,sen blir det till att köpa lösviktgodis till min lilla tös,den stora är på fest och kommer hem Söndag.Vi har en ny ägare till en spelbutik här i närheten jag bor och de säljer just nu lösgodis för 3,99 kr hg ! allt är helt nytt och färskt godis,ska nog fylla på en bärkasse :) så de räcker till påsk :)Ha de fint alla ni där ute.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0