Måndag morgon :)

Hej ! Härlig ny vecka har vi framför oss,med mycket trav varje dag :) jag älskar verkligen detta med travliret och att följa alla travhästar under alla dagar i veckan.Men jag är även mycket intres.. av fotboll ( Blåvitt ) som ikväll möter Häcken,på pappret ska Blåvitt vinna lätt ! men derby är alltid så himla lurigt,även om ett bra lag möter ett mindre bra lag,så blir det lite svårare för det bättre laget att vinna över de andra laget eftersom de finns lite nerver och prestige i matchen.Jag ska åka en sväng till gymmet om en stud,sen ut och handla mat till mitt tomma kylskåp :) som vi tömt under helgen :) visst har jag alltid mat i frysen,men måste ju ha mat i kylen åxå :)Ska även köpa mig en grill denna vecka,så jag kan börja grilla när det är helg,de är så himla gött med kött och potatis sallad och klyft potatis :) mums blir ju hungrig nu när jag skriver om den goda maten.Nu blir det lite kaffe och kolla mejl,sen i väg.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0