Ny vecka framför oss

Hej ! Vi har en ny vecka framför oss,och ännu ett steg närmare värmen :) Även om de regnar just nu är det ändå skönt att vara nära påsk och vår värme,vi slipper den kalla och mörka årstiden.Jag har varit upp tidigt som vanligt,gick ut med hunden vid 06.30 tid och ska återigen snart ta en ny promenad,jag gillar att vara ute väldigt mycket när det är vår,för lite regn är inget som hindrar mig.Jag ska åka till en vän som har travhästar idag,men de blir efter lunch tid,vi ska snacka lite trav förstås och sen ska vi prata om ev.. nya andels hästar :) vi får se hur de blir.Jag ska nu ta en kopp kaffe och kolla igenom alla mejl,sen kolla igenom kvällens V65 om de kommer in strukna hästar,även om det är många timmar kvar till spelstop ikväll.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0