Ny vecka !

Morron på er alla,vi har en ny och härlig vecka framför oss,och nu är vi redan inne i Mars månad :)vilket är ännu närmare vår och påsk :) härligt när man slipper denna långa och sega vinter.Det är även mycket fina travlopp i veckan,redan ikväll på Färjestads travet är de många fina lopp,och till Onsdag är det åter jackpot,denna gång på V64 ! jag ska givetvis jobba hårt för att få vara med och dela på miljonerna :) Ska strax åka ut på en massa ärenden och även besöka min vän som har sina hästar här i min kommun jag bor.Kaffet är klart nu och jag önskar er en fin förmiddag/lunch,vi syns

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Tackar! ja det är jag som fotat :) Jag brukar fota på fritiden lite då och då :)

2010-03-01 @ 19:02:34
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0