Onsdag morgon

Hej på er ! ikväll är det trav på Solvall och givetvis kommer jag spela ett system,ska självklart även spela DD,jag hoppas ju alltid på de riktigt stora vinsterna,men trav är inte lätt,man måste även ha mkt tur.Mina DD går in väldigt ofta men de blir man inte rik på :)Har nyligen varit ute med hunden och när vi kom hem igen,fick jag duscha han,för nu är det mild väder så all snö smällter och då blir det riktigt skitit på marken,men tur att min hund är en liten "skit" :) de är så lätt att ta upp han under armen och in i duschen med han.Han tycker om att bli duschad ! så de är bara positivt för mig att slippa bråka med han.Ska strax fixa i ordning här hemma innan jag ska till gymmet 1 timma eller 2,de beror på hur pigg jag känner mig sen :) de blir även en skön och avslappnad bastu efteråt.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0