Reklam på TV då skriver jag lite blogg :)

Hej igen ! Vilka fina dagar vi har här i Ale-kommun :) solen är riktigt go och de känns varmt och våraktigt även om de fortfarande är mkt snö över allt.Jag var och skulle tvätta min bil idag,men ångra mig då jag körde dit,för alla vägar är så blöta och skitiga eftersom solen gör att snön smälter och de rinner från alla möjliga håll.Jag får väl vänta nån dag igen så vägarna torkar upp mer innan jag tvättar den,för nu är den riktigt smutstig ! nästan så jag börjar skämmas att åka i den :) bilen är svart och den brukar skina så fint,men nu är den gråvit,svart och allt vad de är :) Jag måste nog tvätta den även om vägarna är skitiga ! Nu är reklamen slut och travet på TV4 börjar igen,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0