Söndag morgon och vasaloppet

Go morron alla goa där ute i landet :) Jag var uppe tidigt som vanligt,passa på att kolla vasaloppets start och det var ca: 16000 skidåkare !!! ibland såg de ut som himla massa myror när det skulle upp för backarna då de alla ville komma fram :) de skulle vara häftigt att vara med ett år !? vem vet kanske ska höra mig för om någon polare vill följa med och åka runt,även om man inte har med tät trion att göra så klart :) men själva upplevelsen vore nog nice :) vet själv hur de var när jag tävla i löpning,det är väldigt trevligt och en häftig upplevelse när man är med på olika stora tävlingar.Nu ska jag strax åka till gymmet och köra ett litet pass.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0