Söndag morgon

Hej ! Mulet väder nu på morgonen,men några plussgrader är det i alla fall :)Min ena andels häst ( 1 av 14 st ) springer idag på Romme,men tyvärr är den inte med på V65 eller DD så jag kommer bara spela vinnare/plats på den :)V65 och DD är på en annan bana och givetvis kommer jag spela ett system som vanligt,fick i går lite pengar på mina DD :) nya tag idag.Har varit ute med min hund tidigt idag ( 06.30 ) ska nu ta en liten sväng ige,då det är en valp som man måste hålla koll på att den inte kissar inne :) men han har blivit rumsren för ett tag sedan,och nu har jag tagit fram alla mattor på golvet igen :)Nu blir de en kopp kaffe,sen ska hunden ut.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0