Tisdag

Hej alla där ute :) vilket skönt väder idag,jag har varit ute hela dagen,har även krattat och fixat till det på altan och nu ser de redan trevligare ut,väntar bara på att det inom någon vecka ska börja blomma i mina rabatter :) visst är det fint med blommor,grönt gräs,ny målade staket mm när våren kommer :) tog mig en kopp kaffe ute för en stund sedan,helt underbart i solen,och för er som bor uppe i norr,jag hoppas ni med får detta väder snart,för nu mår man verkligen bra här nere i söder ( Ale-kommun ) där jag bor.Jagh ar haft hunden med mig rätt mkt idag,just nu sitter han på altan och lyssnar på fåglarna,han är ju född i Nov-09 så han är inte van vid fåglar,gräs och annat som kommer fram under våren :)nu blir det en kopp till,sen ut och fixa i mina rabatter och snygga till ännu mer :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0