Torsdag morgon

Hej ! Jag har varit uppe sen 06.50 och det är alldeles lagom att stiga upp,de är ljust ute väldigt tidigt och det är så undebart :) vi alla behöver ljuset som kommer tillbaka efter en mörk vinter.Jag har varit ute med min hund och nu börjar alla vägar torka upp,så jag behöver inte längre duscha av hunden när jag kommer in igen :) Nu ser jag även gräset på båda sidar av huset :) mina utemöbler har faktiskt stått ute under vintern :) tänkte ändå slänga dom och köpa nya innan påsk har jag tänkt.Men de ser mysigt ut på baksidan av huset,ingen snö men gräs och utemöbler syns :) visst är det en underbar tid vi har framför oss.Idag är det trav på Åby,och jag är med som vanligt med mina system + DD.kanske återigen får in min DD som igår på Solvalla :) Idag blir det lite små ärenden,ska hämta den ridhjälm till min tös som hon beställt ! pappa betalar ju :) dyr hobby med dessa hästar :) nu blir det titt på mina mejl,och även på Åbys startlistor om de har blivit fler strukna hästar.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0