4 Maj och snö !!!

Hej ! Idag ringde min polare från bara 2 mil från mitt hem,han bor i Kortedala nära Göteborg,och sa att de fått några cm nysnö !!! jag trodde han skoja och ringde en annan vän,och visst var det så !! galet de kan bli ibland,här i Ale hade vi bara lite regn till och från,men visst var det lite kyligt ca: 7 + bara.Men snart vänder det,och värmen kommer,kanske redan till Torsdag får vi uppåt 16 grader så bara att hålla ut :) jag har annars haft en fin dag,men träning på gym,fikat med min lilltös på konditori,sen var jag och träffa min trav vän som köpt nya hästar,så min dag har gått väldigt fort :) Nu ska jag plugga färdigt V64 för Onsdagens jackpot !! :) natti natti på er.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0