Fin Tisdag morgon

Hej ! Solen skiner trots att de lova regn !!? men bara att tacka och ta emot :) för även om de behövs regn innan värmen ska komma är de ändå skönt med sol och torrt på vägar och skog där jag och min hund promenerar.Idag är det gymmet som ska besökas,jag var inte där igår,men ska strax åka dit och träna lite lätt för att sen ta en dusch och en underbar avkopplande bastu :) ska senare åka till byggaffären Beijers som vi har här i närheten där jag bor,de är ca: 6 kilometer bara :) ska kolla lite på olika saker om jag hittar nåt kul att fixa med hemma :) ska även besöka den blomsterbutik som finns här där jag bor och köpa lite nya blommor,lite krukor och annat smått och gott till trädgården :) Ni får ha en underbar förmiddag/lunch,så ses vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0