Fredag morgon

Hej på er ! En kläm dag för många idag som säkert njuter av ledigheten :) bara hoppas solen tittar fram så alla som är lediga kan njuta extra av dagen.Jag själv är ledig varje dag :) i alla fall fram till höst/vinter,då kanske jag jobbar lite för att få den mörka årstiden gå fortare :) men i sommar vill jag bara njuta av sol.värme,trav,fotboll ( Blåvitt ) och fiske :) Nu ska jag dra i väg till gymmet,har inte varit så aktiv med det senaste 2 veckorna,men ska i alla fall försöka gå dit minst 2 gånger i veckan,det är helt ok,för inte ska jag pumpa upp mig :) nejdå jag är för gammal för sånt :) vill bara må bra och träna lite lätt,träffa folk och basta mm.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0