Fredag morgon :)

Hej ! Är på ett riktigt gott humör idag ( som vanligt :) men kanske lite extra idag då Blåvitt vann mot AIK igår med hela 4-0 !! jag ska snart åka till konditoriet och köpa en tårta,så att jag kan mumsa till eftermiddags kaffet :) måste ju fira lite då Blåvitt vann igår :) Jag firar inte bara för att de vann en match,jag firar för att det var mot just AIK de vann emot,Blåvitt har haft otur och inte marginalerna på sin sida mot AIK de senaste matcherna,men nu visa dom att de är klassen bättre som vanligt :) Idag är vädret molningt här i ALe,men de ska visst bli mkt regn i morgon Lördag.Heter det inte efter regn kommer sol :) så lite regn är väl inte så farligt.Nu ska jag ta en ny sväng med hunden,innan jag ska åka och handla.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0