Lördag 1 Maj

Hej och go morron ! Tänkte grilla idag,men de är mulet och blåser lite,"vågar" inte börja göra i ordning köttet mm till eftermiddag,i fall de skulle börja regna,men de lovar sol i morgon Söndag,så då ska jag fixa ordning köttet till i morgon och handla andra godsaker till grillen.Jag brukar grilla varje helg om vädret tillåter,men givetvis inte vintertid,men April-Oktober brukar min grill hålla sig varm :) finns inget godare än grillad mat och grönsaker + en kall öl till maten :) mums va gott de låter,blir ju hungrig så här på morgonkvisten :) Nu ska jag åka en sväng till gymmet,har bara varit där 1 gång denna vecka,så idag blir de till att åka dit,sen en härlig dusch med en underbar avkopplande bastu :) Idag är det trav igen,V75 är det som gäller,och jag ska försöka vara med på att vinna den stora potten :) Önskar er en fortsatt fin helg.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0