Lördag förmiddag

Hej ! Ni har säkert hört på nyheterna om att de skjutit en inne på resturang Nivå som ligger i Göteborg,mannen var där inne bland mkt folk och plötsligt skjuter en annan man ner han med ett skott mot huvudet ! fy fan vilken värld vi levr i,inte ens en vanlig fin och trevlig resturang/dans krog mm kan känna sig säker,vad är det som händer ? hur många pistoler och annat vapen finns det bland alla de som är där ute ? helt galet sjukt detta,men man börjar bli van av allt skjutande,folk skjuter ju hej vilt hör och läser man över allt.Jag har själv en vän som hade en dotter på 18 år och var ute på ett danställe som heter Gamleport,den ligger med i Göteborg,och när hon dansar med en annan kille,kommer hennes ex och dödar henne med kniv ! mitt bland dansande folk ! detta hände för 10 år sedan,men jag glömmer givetvis aldrig detta, usch så djäkla hemskt.och idag är han fri och lever som om inget hade hänt,de värsta är att jag spelade fotboll med den kille som dödade min andra väns dotter ! men givetvis bröt jag kontakten med han då detta inträffade,och hela fotbollslaget vi spelade för vill inte veta av den killen,och alla vi var ckockade i flera veckor och fick även ha ett uppehåll med fotbollen då vi mådde så dåligt,nä jag hoppas vakterna börjar känna efter i allas fickor,väskor, och känner igenom hela kroppen innan de släpper in folket att dansa,jobbigt men nödvändigt.Nu måste jag avsluta med mer glada nyheter,annars blir jag bara deppig.Det är ju härliga trav tävlingar på Solvalla både idag och i morgon Söndag,det värmer mkt att se desa fina lopp :) här i Ale är det lite sol,lite moln,lite små skurar :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0