Måndag eftermiddag

Hej ! har haft en härlig dag så här långt,varit och träffat vänner med fika och trav snack :) vi åkte ett gäng till skogen några mil från mitt hem och fika och satt där bland fåglar och rovdjur !! helt fantastiskt,köpte med mig härliga wienerbröd ( 10 st ) som vi 5 dela på :) de va gött,kaffet stod en annan vän med och vi hade riktigt trevligt,lagom väder med, ca: 15+ och vindstilla,vi ska träffas snart igen och då ta med oss grill saker och fiske grejer :) härligt med sommar :) jag har även träffat min vän som har andels hästar med mig,han har köpt sig en blomster butik igen !! vet inte vad han ska med alla blommor till :) men hans fru och andra jobbar där så han bara äger dom :) nu ska jag dra i väg med hunden,sen äta middag innan travet börjar.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0