Måndag kväll

Hej hej :) vilken fin dag idag,jag har varit ute vid sjön hela dagen,underbart sommar väder med över 20+ :) denna årstid är den bästa på hela året.Kom hem nyligen då jag var och gick 6 km med hunden,vi gick i skogen och landsväg mm mm nu är han trött.Jag ska sätta mig på altan och ta en kall pilsner och bara njuta av kvälls solen :) senare ikväll blir det att vattna blommor och fixa lite när de blir lagom värme :) travet börjar vid 21.30 och den missar jag givetvis inte.När det är så här varm väder är man inte så hungrig,men jag skar kassler i skivor och hade tomater och annanas på mums vad gott de blev :) nu blir det att sitta på altan,vi syns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0