Måndag kväll och besviken :(

Hej gott folk ! Jag är både besviken och lite små chockad av Blåvitts fotbollsår så här långt ! Vad har hänt ??? de har fått 3 st straffar i år,men inte gjort ett enda mål på straff !!! herre jösses !! 3 straffar och inte gjort mål !!! det bevisar att även straffläggarna inte har självförtroende mer ! hade detta varit förra årets Allsvenska,skulle Blåvitt gjort 3 mål på 3 straffar !!! Alla som spelar och även ni som inte spelar,förstår att en elit spelare som jobbar att spela fotboll,sätter minst 2 av 3 straffar.men nu har de inte gjort ett enda !!! jag fattar inget,är faktiskt chockad av att de kan bli så här illa av ett lag som spela SM final förra året ! Ok Blåvitt har skador,men de har en bred trupp som ska kunna ställa upp vid skador,nu får vi se vad som händer med tränaren Stefan Rehn ?? han sitter nog lite löst även om det inte bara är hans fel,och Blåvitts ordförande är vän med Stefan,så de blir ett tufft möte inom kort för dessa två herrar.På Torsdag denna vecka spelar Blåvitt mot ett ännu sämre lag AIK som ligger näst sist !!! :) Jag skulle bli sååååå himla glad om Blåvitt vinner den matchen,de skulle betyda så mkt för oss Göteborgare och alla som älskar Blåvitt ! AIK hade mkt tur förra året,men nu är de ett normalt lag som spelar dåligt,så de känns nästan som om att de räcker om Blåvitt vinner på Torsdag,bryr jag mig inte mer om hur de går resten av året :)Nu ska jag se TV innan jag ska krama kudden.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0