Måndag morgon

Hej ! Ny vecka har vi framför oss och jag hoppas på mer värme + mer sol :) sommaren är lite seg tycker jag,ingen riktig värme ännu och snart är vi inne i Juni månad ! Idag är det Norges nationaldag och de är verkligen fest där i Norge.Skulle vara trevligt att vara med men lite för långt.Jag ska istället fixa här hemma i min lilla trädgård och ta en sväng till gymmet för att träna lite lätt och med att avsluta med en skön bastu :) Ska även åka till en vän som nyligen kommit hem från Thailand,han har nog rätt mkt att berätta och säkerligen många foto mm,jag själv har aldrig varit i Thailand,även om jag känner rätt många som bla.. driver en thairesturang här i Ale,väldigt trevliga mämmiskor och husliga :)man känner sig som en kung när man hälsar på :) Nu ska jag packa väskan och dra i väg till gymmet.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0