Onsdag kväll

Hej ! Underbar dag har jag haft med fika och fiske med vänner,men att de ska vara så svårt att få stora firrar :) fick en liten aborre :) som jag slängde tillbaka då den var för liten att grilla ( tycker jag i alla fall ) men vi hade med oss korv,kaffe,lite pilsner ( vi hade en chafför ) :) men nästa gång byter vi sjö,de finns väldigt många att välja på här i Ale,har ni vägarna föbi mot tex.. Trollhättan eller Värmland,varför inte stanna till i Ale och köra in i skogarna med fika,där finns fina sjöar,svampskog,blåbär,lingon ( blåbär,lingon kommer längre fram ) :) och underbar natur över allt,vem vet,kanske ni ser mig vid en sjö ?då fixar jag fika åt er :) ha en fin Onsdag kväll,snart börjar travet på TV4+ 21.30.vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0