Onsdag morgon med sol :)

Hej ! När jag gick upp idag vid 06.30 tid så var himlen alldeles blå och solen lyste så himla skönt,även om det bara var ca: 4+ så var och är vädret kanon fint,men värmen får gärna komma så jag kan sitta ute på altan och mysa,de borde ju hända något snart,vi är redan inne i första veckan av Maj och ännu ingen riktig värme.Ikväll är det jackpot på travet,de är Solvalla som återigen har en jackpot omgång,förra veckan fick jag alla rätt men de va ingen bra utdelning,så ikväll hoppas jag på mkt mer :) Jag hoppas de blir över 10-15 grader varmt idag så jag kan sitta ute mkt,de är så himla gött att sitta på altan med en kopp kaffe och travtidning :) brukar även äta på altan när de är varmare,men ännu så länge får kaffet duga.Läste GT i morse om en stor brand utanför Kungsbacka,där många hästar innebrändes :( usch så tragiskt,inte bara för hästarna utan även för den familj som hade gården och som hyrde ut stallplatser,rum, mm mm fruktansvärt hemskt,hoppas nu inte någon dåre tänt på ? Nä nu ska jag ta mig en morgon dusch.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0