Söndag 2 Maj

Hej och go morron :) Vilket strålande väder vi har här i Ale,jag var ute i skogen med hunden vid 07.00 tid och även om de var kallt,någon minus inatt faktiskt,så var det underbart härligt med alla fåglar som kvittra så de eka i hela skogen :)Idag ska jag grilla mina goa köttbitar jag köpte igår,ska även ha till potatis gratäng + grönsaker.Men de blir även trav som vanligt,ska spela lite till Vaggeryds V65 omgång och kanske vinna lite extra pengar !? :) Nu ska jag ta ut mina blommkrukor med blommor i från mitt föråd,jag ställede in de där för jag hade aningar om att de skulle bli kallt i natt ! annars skulle flera av blommorna dött och jag fått köpa nya,men gubben ( jag ) är allt vaken och rädd om mina blommor :) vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0