Söndag eftermiddag

Hej ! Jag sitter hemma idag och ser Elitloppet på TV ! fantastiskt vilka fina hästar,de verkar ha en härlig stämning där på Solvalla :) jag skulle åkt i år men de kom annat i vägen och jag ser bra hemmifrån ( TV ) jag har istället gjort nytta hemma,klippt gräsmattor,fixat lite ogräs,varit ute och promenerat med hunden,men nu väntar jag på Elitlopps finalen som börjar ca: 17.05 tid !!! jag håller alla tummar som vanligt för min favorit Torvald Palema !!! jag gillar både hästen och kusken/Tränaren "Svanen" Åke.Jag hade tur idag i första V75 avd.. då jag innan spelstopp kolla in värmningar,och nr 5 i V75-1 värmde som en "raket" så jag plocka med den på mitt system,och den vann till ett fint odds !! Nu ska jag ta en kopp kaffe och se övriga lopp innan finalen av Elitloppet 2010.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0