Söndag förmiddag

Hej ! Igår var det en härlig dag med mkt trav och även fiske,jag och lilltösen åkte och fiska några timmar på kvällen,de va riktigt härligt att åter komma igen med fisket,jag var lite orolig om det skulle regna så mkt som TV sagt,men de kom lite regn på dagen och sen på eftermiddagen blev det kanon väder,vi hade med oss fika och var ute flera timmar.Jag ska köpa ett nytt och bättre spö åt min tös,eftersom även hon börjar gilla fiska mer och mer,men hon är inte med varje gång,jag brukar åka med några polare eller ensam,även ensam är riktigt skönt för hjärnan ibland,då lämnar jag alla travspel/tidning och annat som jag "jobbar" med bakom mig,och sitter bara och njuter av fisket och den fina natur :) Nu ska jag ut med hunden,sen spela trav till Bjerke,som idag bjuder på riktigt fina lopp,missa absolut inte TV4 17.05 då de sänder kanon lopp från Bjerke.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0