Torsdag morgon

Hej ! Vilken dag idag Torsdag,två trav tävlingar samma dag ! först V65 nere i Malmö sen jackpot V75 här i Götet ( Åby ) och sen ikväll även fotboll mellan Blåvitt-Örebro !! jag vet inte vart jag ska vara ikväll ??? detta är ju helt galet ! Ullevi är ju inte långt i från Åby :) kanske 30 min fotboll,30 min trav o.s.v.. :) nej de går inte blir ju helt tokigt.Men jag får se vad jag gör ? kanske drar en lott och ser vart jag hamnar :) Idag är ju vädret bättre än i går,de regna mkt igår,men nu är det bara molning.Skönt för regn och Trav/fotboll är inte kul :) Nu ska jag fixa i ordning mig,sen ut med hunden igen,innan lämna in lite V65 till dagens V65 tävlingar.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0