Torsdag morgon

Hej ! Vilken morgon med sol sol sol :) idag kommer de att vara en kanon dag,ska åka till sjön och fika senare under dagen,bara sitta där och lyssna på alla fåglar är riktigt skönt för både kroppen och hjärnan,tar med något gott att äta + lite travtidningar såklart :) sen bara slöa och mysa av tillvaron :) Men de är fortfarande kallt på morgonen,jag var ute med hunden vid 06.30 tid och de kändes faktiskt lite minus aktigt ute,glömde kolla termometern vid fönstret innan jag gick,men varmt var de inte.Det är även en små nervös och orolig kväll idag,Blåvitt-AIK ikväll på Ullevi ! usch om de skulle gå åt skogen med Blåvitt ikväll,då blir det inte mkt sömn för mig,och då blir även botten träsket mkt lurigt för Blåvitt,de måste nästan vinna idag så de får många poäng mot de två lag som ligger under,och ett av lagen är just AIK :)Nu blir det lite extra frukost för mig,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0