Idag Söndag tar Allsvenskan slut :(

Hej på er ! Hoppas även ni mår fint och har haft en härlig och solig helg :) Idag ska Allsvenskan i fotboll avgöras,Guldet står mellan Helsingborg och Malmö,jag håller inte på något av de lagen så vem som vinner berör inte mig :) jag älskar Blåvitt sen jag föddes och kommer att göra det så länge jag lever !!! Kanske tar mig en sväng till Ullevi idag för at tse Blåvitt spela mot Gefle,de är ju sista matchen på Ullevi för i år,men de finns kanske inte tid över till Ullevi,så jag får ha med mig hörlurar till mobilen för att lyssna på sporten om jag ej kan åka dit :) Travet är åter i morgon Måndag,idag är det galopp tävlingar så jag tar en vilo dag från att spela nåt ! Nu ska jag ut i solen med min hund,vi ska gå en härlig långpromenad och bara njuta av hösten/vintern :) kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0