Onsdag :)

Hej på er ! Veckorna går fort,idag är det redan Onsdag och snart inkommer helgen :) bara hoppas de går fort så att vi kommer in i Januari,sen går det snabbt med att ljuset kommer och dagarna blir längre och längre :)skönt att mörka November snart är över,i December är de lite lättare då vi har lucia,julafton,nyår och alla fina ljus över allt,de är då vintern inte känns så mörk och trist.Här i Ale snöar de bara lite smått ibland,men de är inte många millimeter de har kommit idag,så snart kan man slippa skotta :) men de lyser upp på kvällarna,så lite positivt är de ändå med snö :)Nu ska jag åka i väg för att äta nåt gott,vad de blir får jag se när jag kommer till ett av mina favorit ställen ( thai resturang ) önskar er alla en fin Onsdag.Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0