Söndag morgon

Hej på er alla morgonpigga :) jag är en sån som faktiskt tycker om att gå upp tidigt på morgonen,oavsett om de är helg :) speciellt vår/sommar då är de härligt med en kaffe och en go macka och njuta av både sol,fåglar och den lugna tillvaron som de är på morgonen.Vet inte om de är för att jag blivit äldre :) men naturen och dess djur och mm de är så himla skönt för att må bra,jag har ju min nya vän ( min nya hund ) som går i skogen med mig varje dag,de är så fritt på någotvis i skogen,inga bilar,inga bussar,inga mopeder som låter,allt är så tyst och njutbart,åååååå vad jag längtar till våren redan :) tur jag har travet att följa så denna mörka årstid snabbt går förbi :)men ok vintern kan vara fin om det inte regnar varje dag som de tyvärr gör här i södra delev av landet,jag bor i Ale-kommun och vi har tyvärr ingen vinter mer än vissa veckor,resten av tiden blåser de och regnar,jag gillar vinter om de kommer lite lagom snö och nägra enstaka minusgrader så snön inte blir slask,då är de fint med soliga vinterdagar att vara ute,slippa även att torka hunden varje gång man kommer hem från promenaden :)Idag är det trav på Åby som ligger ett par mil från där jag bor ca: 4 mil och jag åker nog dit några timmar innan de blir för mkt köande på vägen,sen vill jag en fin plats att sitta på även om jag har bra kontakter där som alltid när jag är där fixar goa platser till mig :)tycker trav folket är trevliga att umgås med,man träffar så mkt nya vänner och pratar och fikar tillsammans,de är mysigt,nä nu börjar jag skriva tok för mkt :9 bäst att sluta innan jag får kramp i armen .) vi syns ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0