Tisdag morgon :)

Hej ! Härligt vinter väder vi har här i Ale,lagom med minusgrader,blå himmel,solen börjar stiga längre och längre upp :) de är så här vintern ska vara,lite snö hade även varit fint,men detta nog inte så långvarigt ? snart kommer väl regn och rusk igen :)de är ju November så vädret är upp och ner.Skönt att promenera i skogen med hunden,hans tassar är rena när man kommer hem,eftersom marken är frusen och torr :)Idag ska jag vara hemma en hel del,jag var till gymmet igår förmiddag,tog även en skön bastu efteråt :)sen var jag till en vän som har lite travhästar där även jag har två andelar,vi tjöta lite,tog en fika och kolla på lunch travet ihop,de var fräckt,för han har en källare med en biosalong kan man säga,riktigt fräck storbilds TV där han har en projektor och en stor vit duk,goa fotöljer och en bar ! :) men vi drack bara kaffe och käka lite gott,men känslan att sitta där var ungefär som att vara på plats ! stora feta högtalare som han hade 8 st av ! hela rummet lät som en travbana ! :)jösses så fräckt !där blir det att se V75 framöver med lite bärs :)Nu ska jag städa lite och sen invänta lite lunch trav,ska väl se om de finns något bra att vinna pengar på !? :) Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0