Tisdag morgon

Hej hej :) en gråmulen morgon,men ännu inget regn här i Ale :)Jag har nu återupptagit min träning på gymmet :) efter uppehåll på 4 månader !! jag var där igår Måndag och känner mig idag väldigt öm i kroppen :)felet med mig var att jag trodde jag hade kvar min "styrka" och börja köra som vanligt !! men de sket sig givetvis :) jag kände mig som en nybörjare med att börja om med lätta lätta vikter :) men de är så jag ska börja,försiktigt och sen öka om någon månad,men jag är inte ute efter att bli "stor" och stark,jag vill bara må bra och försöka behålla kroppen i någorlunda trim då jag ej längre är 20 :) och bastun efteråt är nog de bästa med att vara på gymmet :) lugnt och avsalappnande + att man känner sig så ren och mjuk i kroppen,får väl se om jag får upp intresset igen,de kan jag ej lova,men ska dit varannan dag under någon veka och sen se hur de känns :)ska se om de finns nån polare som orkar haka på,då är de mer roligt :) nu ska jag åka till en vän som har ett tryckeri,han har tryckt och fixat en Blåvitt tröja åt mig :) jag bryr mig inte om att de går dåligt för laget i år,de kommer alltid igen och jag bär mer än gärna den på mig,de är ingen match tröja,de är en skön bommuls tröja med dragkjedja och skön att ha på sig nu när hösten/vintern kommer :) med ett fint tryck på ryggen :) ( IFK GÖTEBORG ) och på brösten :) konstigt att vi män aldrig kan bli vuxna :) när de gäller sport ;) ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0