Fredag

Hej hej :) Fredag och alla människor blir så glada :) men vädret här i Ale kunde varit bättre,regn,regn,regn och blåst mm de senaste dagarna.Tur jag har en liten hund som är lätt att torka och tvätta av när han kommer hem från promenaden,bara att hålla han under kranen :) till skillnad från min förra hund jag hade han var stor och grann men inte så lätt att tvätta mm.Idag blir det en pizza för mig :) de var ett tag sedan,men nu är jag sugen på en och sen ikväll blir det som vanligt att köra lilltösen till stallet.Nu är jag på väg att åka till en mc butik för att köpa ett kapell att ha över min mc under höst vinter.Men jag kommer köra mer i år,ännu så länge är det bara September och in i början av November kommer jag att köra om de inte regnar :) ni får ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0