Söndag

Hej på er :) idag är det premiär med V65 på Karlshamns travet,en liten udda bana tycker jag :) banan mäter 800m oval och har ett upplopp på 187m trots detta,bra att veta för oss som ska spela idag :) Helgen har varit bra trots regn hela Lördag,ätit god mat har jag med gjort :) idag ska jag ta en härlig sväng med min MC, de är uppehåll och vägarna börjar torka upp även om de blåser lite,men jag kör vackert och lugnt.De blir annars en lugn Söndag för mig,mest hemma och kommer att följa både fotboll ( Blåvitt och travet på TV idag ) Mitt kära Blåvitt åker ner till Malmö för att möta serieledarna,ingen lätt match och de gäller för Blåvitt att hålla skärpan i 90 minuter :) jag skulle vara väldigt nöjd om Blåvitt får med sig 1 poäng,men givetvis hoppas jag på 3 poäng :) skulle de ändå bli förlust är det inget att hänga läpp för då Malmö leder Allsvenskan :) Nu blir det en sväng med hunden,sen till affären för att handla lite gott till dagens händelser på TV :) Hoppas ni får en fin dag ! vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0