Tisdag

Hej på er ! Blåsigt och lite höst väder har vi här i Ale,men solen tittar fram mellan molnen så lite bättre kommer det att bli under dagen.Jag ska åka till polare som köpte två fyrhjulingar igår :) vi ska leka lite med dessa och köra i skogen och på sand mm ska bli kul :) så länge de inte regnar är det bra :) min MC får stå hemma idag,de blir bil körning nu och bara enstaka körningar med MC då vädret börjar bli kallare,även om jag aldrig ställer av MC så är de inte lika skönt att köra nu som under sommar och fina månader.Ikväll är det även trav som vanligt och visst ska jag vara med och försöka vinna,blir nog en sväng till en resturang senare under dagen för att äta en god lunch :) ni får ha en fin dag,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0