Torsdag kväll

Hej ! De var konstigt vad varmt de var idag här i Ale,mätaren visa över 20+ så man kunde tro de var Juni eller Juli månad :) jag tog mig en härlig sväng med min MC och njöt av sommar värmen :) först nu efter 20 tiden kom de lite droppar,men de är fortfarande 14+ här i Ale !!! synd att vi har höt och vinter framför oss,men bara att gilla läget,de går fort,men snart är vi inne i Mars månad igen :)måste vara optimist :) De var ett västDerby igår mellan Elfsborg och Blåvitt som slutade 1-1 vilket jag är nöjd med då de spelades för Elfsborgs fördel med deras konstgräs,men Blåvitt var bra och kunde åka hem med en viktig poäng,ska väl ännu en gång påminnas om att Blåvitt krossa Elfsborg här i Göteborg på Ullevi i våras :) så de känns bara fint att vara bäst i dessa två matcher mot Elfsborg :)även om de spelar bra med sin gnälliga Anders :) nu blir det en dusch sen ut med hunden innan travet börjar 21.30 TV4+ vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0