Fredag med sol :-)

Hej ! De är så underbart när helgen börjar med sol :-) man blir så himla glad och på gott humör :-) Idag ska jag åka till min vän som har hästar med bla.. mina andelshästar,( jag har två hos honom ) de ska bli kul för han har lovat mig att få åka med en sulky ! wow vad spännande,jag har aldrig suttit på en häst och detta blir första gången jag åker med bakom i en sulky :-) bara hoppas de blir en av mina andelshästar,men tror de står på Åby ? men hur som helst så ska de bli jätte kul,tar med mig motorcykel hjälmen ! hahah litar inte på hästarna :-) Min lilla tös som ofta är i stallet har sagt att jag ska prova sitta på hästen hon har,men nej tack säger jag ! tror hon jag är galen eller :-) men jag har lovat mig själv att en dag ( i år ) sitta på en häst ! och då får min tös ta ett foto så jag kan rama in den :-) jag lovar att sätta in de fotot på min blogg framöver,men när det blir vågar jag ej lova.Jag har varit nyttig länge nu,så idag blir det en fet pizza ! skit samma om de inte är nyttigt eller vad de nu är,jag älskar skräpmat ibland,specielt kebab´pizza !!! mmm de riktigt vattnas i munnen på mig nu :-)blir ju hungrig redan ! nä klockan är bara 11.40 går inte att starta dagen med en fet pizza :-) nä nu ska jag först lämna in lite lunchtrav sen åka i väg,hoppas ni får en fin dag.Vi syns ( p.s Anna ! vi har flera pizzerior här i "Arvidsjaur" ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fett är nyttigt! Mer fett & ta bort sockret, brödet, pastan, godiset,bullarna kakorna å potäterna så ska du se....Ätit pizza till lunch,det var gott,tonfisk å rödlök m extra ost :-)Mina kollegor tror jag har mask i magen...äter stooora portioner och helst var tredje timme, som ett barn.

Äter fågel, fisk å ibland mittimellan (köttfärs, vilt är ok ibland). Griskött äter jag aldrig!!

Tål inte mjölkprodukter särskilt bra då jag är laktosintolerant, men nu för tiden finns det ju utmärkta produkter som substitut :-)

Svår jävel det här...tycker andra, men inte jag :-D

2011-01-21 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0