Lördag förmiddag

Hej på er ! Strålande morgon här i Ale,solen skiner och det är endast tunna små moln i vägen som jag tror försvinner inom någon timma :-) Jag ska inte göra så mycket idag,bara vara hemma och inte göra något :-) ska kolla lite skidor och annat på TV innan travet börjar på ATG LIVE som jag kan se från datan.Var i morse ute i skogen med hunden och de märks att ljuset kommer tillbaka mer och mer,nu var det ljust redan vid 08.00 tid när jag var i skogen,dagarna blir längre och ljusare :-)Funderar på om jag ska göra lite pannkakor så här på morgonkvisten,de är gott till kaffet istället för kakor och bullar mm.jag har även grädde i kylskåpet så de blir mer smaskigt med det + sylt givetvis :-)ett problem med mig är att när jag har pannkakor som jag tänkt ha i kylskåpet för att kunna ta då och då,fungerar inte för mig :-) jag äter upp alla samma dag ! :-)gott är det i alla fall ! När jag ändå skriver så kan jag väl nämna att bilen måste tvättas,jösses så skiten den är,svårt att snart se om den är svart eller som nu med all skit på grå runt om ! får nog ta en biltvätt innan jag sitter vid datan och kollar travet.Ni får ha en fin dag,var rädda om er,vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0